ارزشیابی به روش بارش مغزی

پسران باهوش و زرنگ کلاس پنجم در هفته دوم اردیبهشت، در زنگ فارسی از طریق، کلمات وابسته به سوال مطرح شده و پاسخ به کلمات وابسته در گروه‌های خود ارزیابی شدند.

در این ارزشیابی هدف اصلی ایجاد توجه و دقت به معنا و دنیای معنایی کلمات مد نظر می باشد که دانش آموزان با کشف آن ها می توانند بند های زیبا و معنادار بنویسند .

در این شیوه علاوه بر جذابیت ارائه، دایره واژگان ذهن گسترش یافته و دانش آموزان می توانند متن های پربارتری بنویسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 5 =