به روز رسانی سایت مدرسه

با سلام حضور اولیای گرامی

باتوجه به ضرورت ارتباط هر چه بیشتر بین مسئولین مدرسه و اولیای محترم دانش آموزان، با برنامه ریزی صورت گرفته، سایت مدرسه به روز رسانی شد و از این پس فعالیت های مدرسه از این طریق، به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

در ضمن برای بالا بردن سطح علمی دانش آموزان بخشی در سایت درنظر گرفته شده است که در آن برای هر پایه متناسب با سطح دانش آموزان، مطالب مختلف مذهبی و علمی به مرور زمان قرار داده خواهد شد. همچنین از این پس در این قسمت تکالیف پایان هفته هر پایه بارگزاری خواهد شد. در ضمن در صورت غیبت یک یا چند نفر از دانش آموزان، در این صفحه گزارش مختصری از فعالیت صورت گرفته در آن روز و تکلیف شب ارائه خواهد شد. با این کار دانش آموزی که به هر دلیل موفق به حضور در کلاس نشده است، در جریان کلاس قرار می گیرد و با برنامه ریزی خانواده می تواند آن روز غیبت را جبران کند. برای استفاده از این بخش از سایت بر روی تصویر مربوط به آن، در سمت چپ سایت، با عنوان ” پایگاه تکالیف پایه ها ” کلیک کنید.

در همه ی صفحات مربوط به تکالیف پایه ها فرمی با عنوان ” پاسخ دهید ” وجود دارد که در صورت بروز مشکل در بارگزاری تکالیف، می توانید مشکل خود را از این طریق با ما درمیان بگذارید. سعی ما بر این است که خیلی زود به سوال شما پاسخ دهیم.

در پایان لازم است اعلام کنیم: از نظرات سازنده ی شما عزیزان در رابطه با سایت استقبال کرده و در ادامه کار در صورت امکان، نظرات شما را لحاظ خواهیم کرد.

کامنت‌ها بسته هستند.