چند نکته پیرامون بارگذاری آدینه در سایت

ضمن عرض سلام و تشکر از اولیای گرامی که با همکاری خود ما را در مسیر پیشرفت یا ری می کنند: لازم است درباره بارگذاری تکالیف روی سایت مدرسه، توضیحاتی ذکر شود:

۱- طراحی پیک آدینه به صورت فوق برنامه در بعضی از مدارس اجرا می شود و هیچ مدرسه ای موظف به این طرح نمی باشد.

۲- از سال های گذشته تا پایان نیم سال اول، از آنجا که سایت به روز رسانی نشده بود، پیک های هفتگی به صورت کپی در اختیار دانش آموزان قرار می گرفت.

۳– با توجه به اینکه نیاز است خانواده ها و دانش آموزان مذهبی نیز به روز و پیشرو باشند و لزوم مراجعه ی اولیاء به سایت و اطلاع از اخبار و فعالیت های کمی و کیفی مدرسه (که متاسفانه قبل از این بسیار کم بوده) و از طرفی علاقه ی زیاد عموم دانش آموزان به مراجعه به سایت های اینترنتی و کار با رایانه، یکی از بهترین طرح ها، با توجه به جلسات متعدد شورای مدرسه و معلمان و بهره گیری از نظرات متخصصین، بارگذاری تکالیف هفتگی و حتی روزانه در سایت می باشد.

۴- مدرسه رضویون یکی از مدارس هوشمند منطقه بوده و برای هوشمند سازی هزینه های مختلفی اعمال کرده است از قبیل: نصب دستگاه ویدئو پرژکتور در همه کلاسها، تهیه لب تاپ به تعداد کافی برای معلمان، نصب تخته ی هوشمند در نمازخانه، راه اندازی سایت با ۷دستگاه رایانه، برگزاری کلاس فوق برنامه آموزشی رایانه و فضای مجازی به صورت هفتگی برای دانش آموزان و چندین جلسه ی آموزش خانواده در این زمینه، ان شاء الله رفته رفته تمام هوشمند خواهد شد. به این منظور ضروریست دانش آموزان و اولیا به تدریج آماده و با این سیستم هماهنگ شوند.

۵- لازم به ذکر است دانش آموزان موظف به چاپ پیک نبوده اند، فقط کافی است پاسخ سوالات را در دفتر خود بنویسند. (دانش آموزان در این زمینه کاملا توجیه شده اند)

۶- با توجه به برگزاری کلاس فوق برنامه آموزشی رایانه و فضای مجازی در سال تحصیلی ۹۵-۹۴، این امر می تواند باعث مرور آموزش های این دوره ها باشد.

۷- صرف جویی در مصرف کاغذ و کاهش زباله یک وظیفه ملی – شرعی محسوب می شود و مدرسه در این زمینه بسترهای مناسبی ایجاد کرده است.

– گام های بعدی در آینده نزدیک :

-ارائه نمونه سوالات در سایت.

– معرفی سایت ها و کتاب های مفید در سایت مدرسه -حل تمرین های پیک آدینه در سایت، که نیازی به انجام تکلیف مداد کاغذی نباشد. -ارائه بازیهای علمی – تفریحی و تست های هوش در سایت .

در پایان مجددا از حسن نظر و درایت اولیاء فرهیخته کمال تشکر را داشته و درخواست داریم با فرزندان خود همکاری لازم را داشته باشند.

کامنت‌ها بسته هستند.