گزارش پایگاه تابستانی؛ کلاس دوم

 

باسلام واحترام
طبق وعده قبلی، باتوجه به اتمام پایگاه تابستانی دبستان قرآنی رضویون در روز چهارشنبه ۹۸/۵/۳۰ گزارشی از فعالیتهای انجام شده و مهارتهای کسب شده، جهت اطلاع اولیا محترم ارسال می گردد:

زنگ شاد ریاضی:
دانش آموزان عزیزم در پایگاه تابستانی در زنگ شاد ریاضی حل مسئله با استفاده از محور و شکل،جمع شانه ای و جدول ارزش مکانی با استفاده از دسته بندی را مرور کردند تا انشاءالله سال تحصیلی جدید را با آمادگی کامل در پایه ی دوم شروع کنند.

زنگ شاد ریاضی

#خانم طالبیان

 

علوم و آزمایشگاه:
دانش آموزان عزیزم در پایگاه تابستانی زنگ علوم خلاق و آزمایشگاه، با سنگ ها، چگونگی ایجاد سنگ ها و کوهها، باد و استفاده های آن و روش ساخت فرفره برای شناخت بیشتر باد، حیوانات و ویژگی های محل زندگی آن ها آشنا شدند.

زنگ علوم خلاق

#خانم آهنگر

 

زنگ حفظ قرآن
پسرهای خوب پایه دوم در پایگاه تابستانی زنگ حفظ قرآن کل سوره عبس را به همراه بازی های قرآنی و آموزش مفاهیم سوره و همچنین آموزش صوت و لحن یاد گرفتند. احسنت به قرآن آموزان پرتلاش مدرسه رضویون

زنگ حفظ قرآن

#خانم_اعلم
#حفظ_جز٣٠

 

زنگ قصه نویسی:

پسرهای با سواد کلاس دوم که امسال تازه یاد گرفتند بخوانند و بنویسند در پایگاه تابستانی با علاقه بسیار زیاد به داستان های طرح پرلز گوش دادند و آن ها را به صورت داستان های تصویری در آوردند، همچنین دایره لغات آن ها از کلاس اول فراتر رفت و با کلمات جدید جمله سازی کردند و کاربرد آن ها را در جملات یاد گرفتند( مانند کلمه اعتماد به نفس و یا کلمه مسئولیت پذیری)

زنگ قصه نویسی دوم

#خانم_اعلم
#زنگ_قصه_نویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − هفت =