گزارش پایگاه تابستانی؛ کلاس ششم

 

باسلام و احترام
طبق وعده قبلی، باتوجه به اتمام پایگاه تابستانی دبستان قرآنی رضویون در روز چهارشنبه ۹۸/۵/۳۰ گزارشی از فعالیتهای انجام شده و مهارتهای کسب شده، جهت اطلاع اولیا محترم ارسال می گردد:

کلاس خلاق علوم و آزمایشگاه
دانش آموزان عزیز در پایگاه تابستانی در کلاس خلاق علوم و آزمایشگاه با انجام برخی آزمایشات از قبیل بررسی سقوط شهاب سنگ در خشکی و دریا و عوامل موثر در میزان قطر و عمق گودال ایجاد شده و مرور فرفره چرخان و … آمادگی لازم جهت حضور در کلاس درس در سال تحصیلی جدید را کسب نمودند تا با یاری خدا در کلاس درس حاضر شوند.

کلاس خلاق علوم و آزمایشگاه

کلاس قصه خوانی
نویسنده های نوجوان کلاس ششمی که بسیار هم کتابخوان هستند و در منزل مطالعه کتاب دارند داستان نیمه تمام را به بهترین شکل به اتمام رسوندند و با استفاده از ضرب المثل ها و اصطلاحات زبان فارسی و همچنین کلمات جدید به داستان خودشون قوت بخشیدند. در این کلاس نیز شیوه های داستان نویسی و انواع داستان مانند داستان های هیجان انگیز و ترسناک، طنز و… آموزش داده شد. آفرین به آقای ابوالفضل پیمانلو و محمدرضا برادران که با انگیزه و علاقه همه جلسات پایگاه تابستانی را شرکت کردند.

نویسنده های نوجوان کلاس ششمی

#خانم_اعلم
#زنگ_قصه_نویسی

 

زنگ ریاضی خلاق:
دانش آموزان عزیز در پایگاه تابستانی برخی روش های حل مساله مانند رسم شکل و نمادین و الگو یابی را آموختند و با طرح سوالات مناسب پایه ششم و هم چنین سوالات هوش و خلاقیت دانش آموزان را به چالش کشاندیم .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =