جلسه ی دیدار با اولیاء- پایه دوم

جلسه ی دیدار با اولیای محترم پایه دوم کلاس صادقین دبستان قرآنی رضویون در روز چهارشنبه تاریخ ۹۹/۶/۵ با حضور اولیای محترم جهت آشنایی و معارفه در دو گروه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

  • در ابتدای جلسه معرفی آموزگار خانم موسوی
  • در ادامه توضیحات مدیریت محترم مدرسه درباره نحوه ی حضور دانش آموزان و برگزاری کلاس های مجازی در شرایط کرونا
  • لزوم داشتن نظم در زمان حضور دانش آموزان در مدرسه و کلاس مجازی صورت گرفت.

_هم چنین در رابطه بافضای مجازی در شبکه شاد و برگزاری کلاس های آنلاین در این فضا و همکاری اولیای گرامی جهت ارتباط و شرکت در کلاسها ی مجازی
_لزوم رعایت تمام موارد بهداشتی در مدرسه, توسط همکاران مدرسه و دانش آموزان عزیز
_ فرستادن فیلم برداری از تدریس معلمان و پیک آخر هفته و انجام به موقع پیک آدینه
_ دادن کاربرگ های دوره ای و فعالیت های فوق برنامه
_ در رابطه با نحوه و شیوه ی تدریس و کار معلم و نحوه ارزشیابی دانش آموزان و انجام آزمایشات علوم و فعالیت دست ورزی و کاردستی های مربوط به مباحث درسی, توضیح داده شد.

_ در پایان جلسه معلم قرآن و هدیه سرکار خانم جعفری عزیز موارد و مباحث مهم را به شرح زیر برای اولیای بزرگوار ارائه نمودند:

امام علی علیه السلام می فرماید: کودکان خود را برای زمانی غیر از زمان خویش پرورش دهید چرا آنان در روزگاری که با دوران شما متفاوت است به وجود آمده اند.
در جلساتی که در دیدار با اولیا داشتیم؛ سخنان خود را بر این مبنا قرار دادیم که در کنار صبر و آرامشی که به دانش آموزان خواهیم داد در جهت تربیت آنها تلاش کرده و سعی بر این داریم که به کتاب های هدیه های آسمانی و قرآن درسی به مثابه درس زندگی نگاه کنیم تا ان شاالله شیرینی آموزش سالهای سال برای پسران گلمون به یادگار بماند.
از موارد دیگری که در جلسات پایه ها به آن تاکید داشتیم آموزش مطالب درسی از روی الگو و نمونه های عملی باشد تا کتاب و قلم.
مهم تر اینکه دانش آموزان هر چه را که می بینند عمل کرده و یاد می گیرند و چه بهتر که بتوانیم کتاب های هدیه های آسمانی و قرآن درسی را با خلاقیت هایی از جمله تولید نمایش های مناسب هر درس همراه کنیم که اجرایی شدن این هدف جز با همکاری والدین دانش آموزان امکان پذیر نخواهد بود.
در آخر نیز خاطر نشان کردیم، برنامه های دقیق کلاس،’ خدمت والدین عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

ان شاءالله با آرامش همراه با صبر و رعایت نظم و توکل بر خدا سالی پر از موفقیت و تندرستی در کنار پسران عزیزم داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =