جلسه ی دیدار با اولیاء- پایه چهارم

 

? جلسه اولیا پایه چهارم روز سه شنبه ۹۹/۶/۴ برگزار گردید:
? آشنایی اولیا با آموزگار پایه سرکار خانم میری، خوش آمد گویی، تبریک سال تحصیلی جدید.
? نحوه ی شرکت دانش آموزان در کلاس های آنلاین و کلاس های حضوری (دانش آموزان پایه چهارم در روز های چهارشنبه در گروه های ۶ نفره در سه نوبت ۹ الی ۱۰ / ۱۰ الی ۱۱ / ۱۱ الی ۱۲ در مدرسه حضور خواهند داشت. با همراه داشتن رضایت نامه اولیا و رعایت پروتکل های بهداشتی)
? کلاس های آنلاین در باقی روزهای هفته در ۳ تایم ۴۵ دقیقه ای از ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار خواهد شد. (در فضای شاد، سروش و سمیم)
? برگزاری ارزشیابی های مستمر و نحوه برگزاری آزمون های مختلف از طریق فضای سمیم ، شاد و سروش و برگزاری پیک های آنلاین در آخر هفته و تاثیر آن ها در ارزشیابی های پایانی دانش آموزان.
? آماده سازی فیلم های تدریس برای استفاده در کلاس های آنلاین و تهیه کاربرگ توسط آموزگار (فیلم های آموزشی، یک روز قبل از دروس مربوطه ارسال می گردد تا زمان کافی برای دانلود و دریافت مطالب آموزشی توسط دانش آموزان انجام شود)
? تاکید در انجام تکالیف کامل، مرتب و ارسال به موقع در ساعات مشخص، تصحیح و ارائه بازخورد توسط معلم.
? آشنایی با نحوه تدریس معلم (تدریس دروس فارسی و نگارش، علوم، اجتماعی، ریاضی، هدیه ها و قرآن) در فضای مجازی و حضوری و اهمیت تلاش و فعال بودن دانش آموزان در گروه ها و به موقع حضور داشتن در کلاس ها. استفاده از دانش آموزان در فرآیند تدریس (کنفرانس) و لزوم پیش مطالعه دروس توسط دانش آموزان‌.
? و در آخر تاکید به حفظ آرامش و صبر اولیاء در مواجه با مشکلات در خصوص ، کلاس های مجازی و برخورد با دانش آموزان و ایجاد فضای مناسب در ساعات درسی و تشویق استقلال داشتن دانش آموزان، مسئولیت پذیری آنها برای درس ها و فعالیت های آموزشی و انجام تکالیف. (در جریان گذاشتن کادر مدرسه و معلم مربوطه در برخورد با مشکلات)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + یازده =