برگزاری مراسم مجازی مادر خوبیها

۱۴۰۰ سال گذشته است؛ هنوز هم نیازمند الگویی برجسته هستیم تا با تأسی به او، در مسیر رشد کمالات و کسب فضایل انسانی به خطا نرویم؛ و این الگوی شاخص کسی نیست جز وجود مقدس بانوی دو عالم که حتی امام مهدی(علیه السلام) در توقیع شریفی می فرمایند: « دختر رسول خدا الگوی مناسبی برای من است. »
امروز دانش آموزان پایه ی چهارم، چه زیبا نشان دادند که مادرشان فاطمه است و اسوه و الگویی برایشان می باشد.

بدین منظور مراسمی با شکوه در کلاس برپا کردند و برنامه هایشان بوی یاس می داد.
برای عرض ارادت به ساحت بانوی دو عالم نوحه خوانی هایی انجام شد، حدیث خوانی و تشریح حدیث کسا از دیگر برنامه ها بود. دکلمه خوانی زیبایی در کلاس به اجرا در آمد.

دانش آموزان پایه ی چهارم

کتاب هایی با محوریت حضرت زهرا (سلام الله علیها توسط بچه ها معرفی شد.
و همچنین برش هایی از کتاب “فاطمه علی است” نوشته ی علی قهرمانی خوانده شد.
بنده به عنوان مربی بچه ها، می توانم بگویم با مراسمی که امروز دانش آموزان پایه ی چهارم برپا کردند خیر بسیاری از دامن کوثر نصیبشان خواهد شد.
ان شاءاللّه

#خانم جعفری

دانش آموزان کلاس ششم دبستان رضویون امروز زنگ قرآن خود را با خواندن حدیثی از خانم حضرت زهرا سلام الله علیها آغاز کردند و زنگ تفریح به عزاداری و سینه زنی پرداختند و فضای کلاس را با نام مبارک حضرت فاطمه س عطرآگین و معطر کردند.

دانش آموزان کلاس ششم

دانش آموزان عزیز کلاس سوم هم امروز در ساعت قرآن به عزاداری و سینه زنی برای مادر سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پرداختند. پسرهای خوبمون آقایان سیدمحمدرضا قلیچ خانی ،امیر علی نصرالله زاده، علی مقامی و حسین حاجیوند نوحه خوانی کردند و فضای کلاس را با نام مبارک حضرت فاطمه س عطرآگین و معطر کردند

دانش آموزان کلاس سوم
آموزش_قرآن
خانم_اعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 15 =