اطلاعیه مهم و ضروری (ادامه فعالیت آموزشی)

با سلام و احترام

به اطلاع مدیران محترم مدارس ابتدایی ( دولتی و غیر دولتی ) می رساند، پبرو اطلاعیه اداره کل شهر تهران حضور تمامی دانش آموزان ۶ پایه ی تحصیلی تا ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مدارس الزامی می باشد.

در همین راستا ضرورت دارد، آموزگاران محترم مدارس در دهه اول خرداد ماه با هدف تعمیق و تثبیت یادگیری و با بهره گیری از آموزش به شیوه ی دانش آموز محور با نظارت کامل و هدایت دانش آموزان در جهت تحقق اهداف دوره ابتدایی گام بردارند .
خاطر نشان می گردد ، در ارزشیابی(کیفی _توصیفی) ارزشیابی مبتنی بر روند فعالیت های دانش آموز طی سال تحصیلی با استناد بر مستندات موجود درکلاس از جمله: پوشه کار، ارزشیابی های مستمر، دفتر مدیریت کلاسی آموزگار، فرم های ثبت مشاهدات و … انجام می‌گیرد.

باتوجه به این مهم: ارائه برنامه آزمون پایانی در پایه اول تا پنجم ممنوع و با اهداف ارزشیابی کیفی _توصیفی مغایرت دارد و مدیران محترم مدارس ابتدایی از ارائه گزارش پیشرفت تحصیلی پایه های اول تا پنجم تا قبل از ۱۰ خرداد ماه جدا خودداری نمایند .

نکته قابل توجه : ارزشیابی هماهنگ دانش آموزان ششم ابتدایی نیز مطابق برنامه و ساعات و روز اعلام شده از طرف واحد امتحانات منطقه برگزار می گردد ( آزمون روز ۷ خرداد تغییری نکرده و به قوت خود باقی است) لازم به ذکر است ، در روز های تعیین شده ی ارزشیابی هماهنگ در پایه ششم ، استفاده از تعطیلی ساعتی ویژه دانش آموزان ممنوع می باشد .

خاطر نشان می گردد ، برنامه جشن الفبای زندگی ویژه ی پایه اول ابتدایی روز یکشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ مطابق برنامه اعلامی از طرف اداره کل شهر تهران برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =