با ماشین حساب کار کن

ریاضیدانان کوچک در زنگ ریاضی با توجه به کتاب ریاضی صفحه ۱۸ ، استفاده از ماشین حساب و چگونگی کاربرد با ماشین حساب را تجربه کردند و یاد گرفتند ماشین حساب می تواند محاسبات ریاضی را انجام دهد و پاسخ را بگوید. به اعدادی که بر روی ماشین حساب مینویسیم اعداد ورودی و عددی که ماشین حساب بعد از انجام محاسبات می نویسد عدد خروجی می گویند.

هدف از این مبحث که در کتاب ریاضی آمده است ( استفاده از ماشین حساب )

۱.مهارت استفاده از ابزار یعنی استفاده صحیح و به موقع از ابزارها و وسایل مخصوص اندازه گیری که برای سنجیدن چیزهای مختلف به کار می روند.

۲. کاربرد فناوری نیز، استفاده درست و به موقع از ماشین حساب و رایانه در یادگیری ریاضی است.

۳. مهم ترین کاربرد ماشین حساب در حل مسأله است و زمانی ماشین حساب را برای انجام عملیات به دانش آموز می دهیم که از انجام محاسبات عددی ، عملیات ذهنی و محاسبات تقریبی مطمئن شده و به اندازه کافی تمرین کرده باشیم .

۴. تأثیر دیگری که حضور ماشین حساب و رایانه در برنامه درسی می گذارد ، عمق بخشیدن به آموزش ها و سرعت دادن به آن هاست. یعنی از این فناوری ها برای آموزش بهتر استفاده می شود و ادغام تکنولوژی در کلاس و روش های متفاوت یادگیری است .

🚫 تذکر : اولیاء گرامی توجه داشته باشید در منزل ماشین حساب در اختیار پسرای خوبم قرار ندهید و فقط در قسمت هایی که در کتاب خواسته شده جهت تجربه کار با ماشین حساب ،داده می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − نه =