راهنمای آدینه آنلاین

با توجه به هوشمند بودن مدرسه، طبق روال سال گذشته، امسال نیز تکلیف پایان هفته با عنوان “آدینه” در “پایگاه تکالیف پایه ها“ی مدرسه بارگزاری خواهد شد. به منظور سهولت انجام تکالیف در سال تحصیلی جدید، امکان پاسخگویی به تکالیف به صورت آنلاین و با استفاده از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و حتی گوشی موبایل هم فراهم شده است. دانش آموزانی که در سالهای قبل در این سامانه ثبت نام کرده اند؛ نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و با همان نام کاربری و رمز ورود سال قبل، می توانند وارد سامانه سمیم شده و آدینه ها را حل کنند.

با توجه به اینکه برای انجام تکالیف به صورت آنلاین، دانش آموزان جدید حتما باید در پایگاه مربوطه عضو شود، لذا لطفا با توجه به راهنمای زیر نسبت به عضویت در سامانه مربوطه به آدرس اینترنتی http://samim.rdaco.ir اقدام فرمائید.

ایجاد حساب کاربری

با استفاده از لینک “ایجاد حساب کاربری جدید” نسبت به عضویت دانش آموز اقدام فرمایید.

در فرم مربوطه، نام کاربری و رمز ورود حتما باید به انگلیسی نوشته شود. این دو مورد را یادداشت کنید و به دقت نگهداری کنید، زیرا همیشه برای ورود به سامانه به آن نیاز خواهید داشت.

خانواده هایی که ایمیل ندارند می توانند مورد زیر را با نوشتن کد ملی دانش آموز به جای عدد ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰، در قسمت پست الکترونیک وارد کنند.
A1234567890@cceqk.ir

توجه داشته باشید که در قسمت نام و نام خانوادگی، مشخصات دانش آموز حتما به فارسی وارد شود.

در قسمت پایه یا مدرک تحصیلی، پایه دانش آموز وارد شود.

در قسمت متقاضی ثبت نام در کدام درس یا دوره هستید؟ نیز پایه تحصیلی دانش آموز را بنویسید.

حتما نام کاربری و رمز ورود را یادداشت کرده و در جای مشخصی نگهداری کنید، زیرا هر هفته برای ورود به سامانه سمیم به آن نیاز خواهید داشت.

در انتها با زدن دکمه “ایجاد حساب کاربری من” کار به اتمام می رسد. بعد از این مرحله نامه ای به آدرس ایمیل شما ارسال می شود، که برای تکمیل ثبت نام حتما باید آن را ملاحظه کنید و با کلیک بر روی آن وارد سیستم و محیط کار دانش آموز شوید. 

سایر عزیزانی که ایمیل نداشتند و همانطور که ذکر شد، کدملی دانش آموز را وارد کردند، نیازی به اقدام دیگری ندارند.

از این پس هر بار که قصد دریافت آدینه را دارید، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان، در قسمت “ورود به سایت” وارد سامانه شوید.

مجددا تأکید می شود: دانش آموزانی که قبلاً در سامانه ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام ندارند.

*****************************************

سایر موارد مربوط به آدینه های آنلاین:

کامنت‌ها بسته هستند.