اطلاعیه مهم در مورد تکالیف نوروزی

 

باسلام واحترام خدمت اولیاء عزیز و پسرهای گلم

عزیزانم خسته نباشید واقعا تلاش شما و همراهی اولیا گرامی بسیارخوب وقابل تقدیر بود.

برای همین از امروز به بعد فعالیتهای آموزشی در سال۹۸ به پایان می رسد و ان شاء الله بعد از سال نو از ۱۶ فروردین درکنارتان خواهیم بود.

امیدوارم که در این تعطیلات این ویروس منحوس کرونا راهم شکست دهیم و در آرامش و سلامتی و شادی دوباره در مدرسه همدیگر را ببینیم.

فعالیتهای شما در ایام نوروز، مختص به موارد زیر می باشد که خواهشمندم با دقت وحوصله به آنها بپردازید:

۱️⃣ انجام دادن یکی از فعالیتهای نوروزی که توسط خانم اعلم عزیز طراحی شده بود ودر پکهای تکالیف به شما عزیزانم تحویل داده شد
ویا
انجام دادن یکی از فعالیتهای نوروزی که از اداره کل آموزش وپرورش ارسال شده است و تقریبا همانند فعالیتهایی است که سرکارخانم اعلم طراحی نموده اند وفایل آن بعد ازاین پیام به پیوست ارسال میشود.

۲️⃣ انجام دادن فعالیت پژوهشی که سرکارخانم عبدالهی عزیز طراحی نمودند و در پکها به شما تحویل داده شده و البته فایل آن نیز به پیوست ارسال میشود.

۳️⃣ انجام دوره های حفظ قرآن تخصصی که اساتید محترم کلاسهای قرآن تخصصی در گروههایتان برای شما ارسال میکنند واین فعالیت رابه نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) و تعجیل در فرجشان و سلامتی رهبرعزیزمان و خانواده محترمتان و مردم ایران وریشه کن شدن ویروس کرونا انجام دهید که چون شما پاک و خالص هستید قطعا دعایتان برآورده خواهدشد.

۴️⃣ تماشای آموزشهای درسی شبکه آموزش که درایام نوروز هر روز ادامه دارد.
توجه نمایید درصورتی که درسهای شما جلوتر است جهت دوره و درصورتی که عقب تر است فقط جهت پیش مطالعه ببینید ومعلم های عزیزتان بعداز تعطیلات قطعا برای شما درسهای جدید را آموزش خواهند داد ولی جهت دوره وپیش مطالعه حتما برنامه آموزش پایه خود را ببینید.

۵️⃣ تنها تکلیف درسی شما دراین ایام انجام دادن پیک آن لاین برای دانش آموزان عزیز سوم تا ششم در پنجشنبه ها و برای دانش آموزان گل اول و دوم باتوجه به پیام معلمشان یک تکلیف خیلی کوتاه برای پنجشنبه ها می باشد که فقط جهت یادآوری و دوره دروس است که بعداز عید خیلی مطالب فراموش نشده باشد.

۶️⃣میتوانید در این ایام به شبکه مجازی شاد آموزش وپرورش که آدرس آن نیز برایتان ارسال میگردد هم بپیوندید واز آن لذت ببرید

??? تذکر مهم
دانش آموزانی که تکالیف خود را کامل به معلمانشان ارائه نداده اند موظف هستند دراین ایام جبران نموده و تا ۶ فروردین به معلمان عزیزشان ارسال نمایند در غیراینصورت قطعا بازخورد خوبی در کارنامه پایان سال نخواهند دید.

?لازم بذکر است باتوجه به اطلاع رسانی های مداوم از طریق کانال ها؛ گروهها؛ پیامک و تماسهای مکرر تلفنی و راهنمایی های فراوان انجام شده بعد از عید هیچ دلیلی جهت عدم انجام تکالیف پذیرفته نیست .

?درپایان ضمن قدردانی از معلم ها و کادر عزیزم که با تمام وجود دراین ایام سعی نمودند وقفه آموزشی راجبران نمایند و اولیا گرامی که همراهان بسیار خوبی بودند و زحمات زیادی را متقبل شدند و شما پسرهای گلم که نهایت تلاش خود را انجام دادید، برای شما و خانواده عزیزتان آرزوی سلامتی و شادکامی را دارم ?

?دلم برای تک تک شما گلهای عزیزم به شدت تنگ شده و منتظر دیدن روی ماهتان ? هستم?

موفق،سربلند؛شاد؛سلامت وعاقبت بخیر همراه باعافیت باشید??

وَ مِنِ الله التّوفیق
سمیه میری رامشه
مدیریت دبستان قرآنی رضویون
۲۹اسفند۹۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − چهار =