اطلاعیه شروع کلاسهای مجازی

 

باسلام و احترام
پسرهای عزیزم و اولیاء گرامی

امیدوارم کاملا سلامت و شاد باشید و از تعطیلات نوروز در منزل لذت برده باشید.
باتوجه به اتمام تعطیلات نوروزی و شروع کلاسهای مجازی با برنامه ای جدیدتر و جدی تردر خدمتتان هستیم.

♦️ لازم بذکراست دبستان رضویون نیز به شبکه مجازی سراسری شاد پیوسته و اقدامات لازم را دراین خصوص طی دوهفته گذشته انجام داده است؛ ولی با توجه به مشکل پیش آمده از طرف وزارتخانه و توقف فعالیت آن تا اطلاع ثانوی؛ لذا از روز شنبه (فردا) ۱۶فروردین با برنامه ریزی انجام شده در جلسه مجازی شورای آموزگاران و معاونین که در محیط کلاسهای مجازی اینترنتی برگزار شد؛ به شرح زیر در خدمت شما عزیزان می باشیم:

۱- کلاسهای درس به صورت آن لاین در ۲ ساعت طبق برنامه ای که معلمان امشب در کانالها ارسال می نمایند از روز شنبه ۱۶ فروردین به صورت کاملا جدی برگزار می گردد.

۲- باتوجه به اینکه بعضی از اولیا دوفرزند در پایه های مختلف در مدرسه دارند، جهت جلوگیری از تداخل ساعتی کلاسها؛ هر پایه در یک ساعت مشخص کلاس دارد و زمان کلاسهای درس هرپایه ۲ تا ۳ ساعت باتوجه به حجم مطالب درسی و تعداد دانش آموزان میباشد وبین آن یک ساعت استراحت در نظر گرفته شده است.

۳- زمان ارائه تکلیف ها مشخص شده و دانش آموزان موظف هستند فقط درهمان ساعت مشخص شده تکالیف را ارسال نمایند.

۴- فضای کلاسهای مجازی تا فردا ساعت ۱۰ اعلام می شود.

۵- خواهشمندم برای تشخیص بهتر پسرهای خوبم در کلاسها تصویر پروفایل خودتان را عکس فرزندانتان قراردهید و در صورت استفاده دو فرزند از یک گوشی میشود عکس هردو در کنار هم در پروفایل گذاشته شود.

۶- هر روز در کلاسها حضور وغیاب صورت می گیرد و در صورت عدم حضور مکرر و همکاری در کارنامه قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

۷- برای جلوگیری از مشکلات فنی در هنگام ساعات کلاسها خواهشمند است، گوشی های خود را چک نمایید تا حافظه آن پر نباشد و یا ویروس نداشته باشد.

۸- منتظر برنامه درسی هفتگی؛ ساعات کلاسها و فضای کلاسهای آن لاین در پیامهای بعدی باشید.

? باسپاس از همراهی شما اولیا عزیز و دانش آموزان گلم?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =