تشکر و قدردانی از مدیریت و معاونت دبستان

جلوه ای از محبت و توجه مثال زدنی مدیریت و معاونت دبستان نسبت به همکاران

 

امسال با وجود ویروس کرونا، خیلی تغییرات در زندگی های ما به وجود اومد.

برخی از این اتفاقات تلخ و غیر قابل تحمل بودند و برخی مایه مسرت و شادمانی دلها شد.

در این گزارش، بنده یکی از زیبائی های این روزها رو به روایت تصویر گزارش می کنم.

روایتی از محبت مدیر محترم و معاون گرامی دبستان که با زبان روزه، به درب منزل تک تک عوامل مدرسه از معلمین و کادر دفتری گرفته تا حتی مامان مهربون مدرسه، با آدرسهایی بسیار پراکنده و دور از هم، رفتند و هدیه روز معلم رو به اونها رسوندند. اتفاقی که باعث شادی و حیرت تک تک ما شد.

بنده به نمایندگی تمامی همکاران، از این دو بزرگوار و همراهان عزیزشون تشکر می کنم و براشون سعادتمندی دنیا و آخرت را از درگاه خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

 

صفری مدیر سایت دبستان

3 Comments:

  1. از زحمات مدیر محترم سرکارخانم میری رامشه و خواهر محترمشان بسیار سپاسگزارم, که لحظات به یادماندنی را در ذهنم نقش بستند و با زبان روزه به زحمت افتادند . ان شاءالله در پناه قرآن همیشه سلامت و تندرست باشید.????

  2. بسیار از لطف میدیریت محترم سرکار خانم میری و خواهر محترمشون سپاسگزارم .. سوپرایز بسیار قشنگی بود و من اصلا انتظار نداشتم .. ان شالله در زیر سایه پروردگار سالیان سال ،سلامتی و عافیت مهمان خانه های شما باشد
    سپاسگزارم ?????

  3. از مدیریت محترم دبستان خانم میری عزیز و خواهر گرامیشان سپاسگزارم که لحظات خوبی را برایمان به وجود آورندو ما را شگفت زده کردند.از خداوند منان بهترین ها را برای ایشان آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 3 =