همدلی با کودکان غزه

🌷بسم الله الرحمن الرحیم🌷

وَلَا تَخَافِی وَلَا تَحْزَنِی إِنَّا رَادُّوهُ إِلَیْکِ وَجَاعِلُوهُ مِنَ الْمُرْسَلِینَ؛ ما به مادر موسى وحی کردیم که….. نترس و اندوهگین نباش ما او را به تو باز می‌گردانیم و او را از پیامبران قرار خواهیم داد. (سوره قصص/۷)

روزی مادر موسی علیه السلام به الهام و وحی الهی دل سپرد، موسی را در آب رها کرد و به خدا سپرد، همان کودک تاج و تخت فرعون را برهم زد و ریشه ظلم و فساد را از بین برد…
اکنون اگر همه کودکان، زنان و مردان غزه را شهید کنند و خونهایشان را به ناحق بر زمین بریزند،از میان این کودکان موسایی زنده خواهد ماند و اسرائیلیان ظالم و جنایتکار را از روزگار محو خواهد کرد…

دانش آموزان دبستان رضویون برای اجرایی کردن مهارت همدلی فردا با کودکان مظلوم غزه همراه و همدل می شوند و کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان را به مدرسه می آورند تا این هدایا از طریق هلال احمر هر چه زودتر به دست برادران و خواهرانشان در فلسطین برسد. به امید روزی که همه ی کودکان در دنیایی به دور از هرگونه تبعیض با آرامش و صلح زندگی کنند.
💚اللهم عجل لولیک الفرج 💚

نحوه تحویل کمک‌ها و هدایا:

✅فردا کمک‌های نقدی را با خود به مدرسه بیاورند.
✅کمک های غیر نقدی شامل پتو (نو و یا در حد نو و تمیز)، کنسروجات (حتما تاریخ انقضاء دقت شود) و آب معدنی تحویل کادر مدرسه شود.

همدلی با کودکان غزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − هشت =